.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاسخ ربیع فلاح جلودار به شایعات درباره تغییرش ؛
30 سال پیش معاون وزیر بودم / پست و میز دیگر برایم معنی ندارد
شمال نیوز : استاندار مازندران، بابیان اینکه برای نجات استان مازندران به کمک دکتر روحانی رئیس‌جمهور آمده‌ام گفت: استانی که نمره خوب می‌گیرد نشان از عملکرد مطلوب دارد و با قاطعیت کارم را دنبال می‌کنم....

شمال نیوز : استاندار مازندران با اشاره به شایعاتی درباره تغییرش گفت: پست و میز برایم معنی ندارد و به فکر خدمت به مردم استان هستم.  

به گزارش شمال نیوز ، ربیع فلاح جلودار پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت: از همان هفته اول که منصوب شدم، کسانیکه قافیه را باخته و حقی برای خودشان قائل بودند و فکر می‌کردند میز و صندلی مال آنان و خاندانشان است، مدام مسئله تغییر را مطرح می‌کنند.

وی بابیان اینکه تاکنون از هر مسئولیتی خارج شدم به درخواست خودم بوده است، یادآور شد: کسی که ۳۰ سال پیش در کشور معاون وزیر بوده است دیگر میز و صندلی برایش معنی ندارد.

استاندار مازندران، بابیان اینکه برای نجات استان مازندران به کمک دکتر روحانی رئیس‌جمهور آمده‌ام گفت: استانی که نمره خوب می‌گیرد نشان از عملکرد مطلوب دارد و با قاطعیت کارم را دنبال می‌کنم.

ربیع فلاح جلودار تصریح کرد: تا وقتی‌که استاندار هستم روحیه پاسخگویی را خواهم داشت ولی درعین‌حال باید از ظرفیت‌های استان باید بهره گیریم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مهم‌ترین چالش، راههای مواصلاتی استان، تأمین آب و سدهای استان است، گفت: سد گلورد حدود ۱۰ سال از آغاز ساخت آن می‌گذرد و برای تکمیل آن باید تسریع شود.

وی بابیان اینکه تغییر در استان مازندران در حال انجام است، به طرح‌های حوزه آبزی‌پروری اشاره کرد و گفت: پرورش ماهی در قفس می‌تواند تحول اساسی در استان انجام می‌دهد.

وی بابیان اینکه بیش از ۵۰۰ میلیون دلار برای سد هراز و تجهیز اراضی در نظر گرفته‌شده است، تصریح کرد: این اعتبار در قالب فاینانس در حال پیگیری است.

استاندار مازندران، ایجاد مرکز آزاد و تجارت خارجی نفت و گاز جهان را در منطقه امیرآباد استان از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: طرح این موضوع تهیه‌شده و بخش خصوصی نیز اعلام آمادگی کرده است.

 فلاح جلودار یادآور شد: برای این موضوع بین مازندران و کیش رقابت وجود دارد و در حال پیگیری تحقق این مرکز هستیم.

وی با اشاره به اینکه مازندران با ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلی‌متر بارندگی نباید کمبود آب داشته باشد ولی متأسفانه با مشکل مواجه هستیم و درزمینهٔ سیلاب گفت: برنامه جامع کنترل سه‌ساله سیلاب در استان تهیه و مورد تصویب دولت قرارگرفته است.

وی اعتبار این طرح را بیش از ۱۳۵ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: درجاهایی که این طرح اجرا شد، در امر پیشگیری جواب مثبت گرفته‌ایم.

استاندار مازندران بابیان اینکه درزمینهٔ پسماند یک قرارداد ۳۰ ساله منعقد شده است، گفت: قراردادهای کلی آن منقعد شده و زمین موردنیاز نیز تهیه‌شده است و با این طرح، مشکل مازندران رفع می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فرهنگی 1 شهريور 1394
دورود بر استاندار عزیزمون, باعث افتخار ماست
نا شناس 2 شهريور 1394
ضمن عرض سلام و خسته نباشید به جناب دکتر و مجموعه معاونین و همکاران ایشان ... انشاا... خداوند خیر و سلامتی بدهد
123 2 شهريور 1394
نمره اخذ شده بر اساس آماری است که استانداری به مقامات بالادست میدهد.امار واقعی را باید در بین مردم جستجو کرد . ربیع فلاح بعد از دوسال به طرحهایی اشاره میکن که هنوز شروع نشده و وجود خارجی نداشته و وعده سر خرمن است
محمد 2 شهريور 1394
اقای استاندار لطفا در مدیریت ارشد بعضی از ادارات از جمله بهزیستی تجدید نظر فرمایید بهزیستی مازندران جو خفقانی دارد لطفا به کمک کارکنان ومددجویان این سازمان بیایید لطفااااااااااااااااااااااااااااااا خواهشاااااااااااااااااااااااااااااا
صادقی 2 شهريور 1394
اقا فلاح بودجه مازندران کجاس خبری نیست از بودجه در ادارات دولتی
نا شناس 2 شهريور 1394
اقای استاندار تمام فرزندان جانباز بیکارند
نا شناس 2 شهريور 1394
انشالله با اومدن دکتر یوسف نژاد نماینده ای از جنس مردم و بدنه دولت تمام مشکلات جوانان ساری و استان حل خواهد شد ستاد جوانان عدالت ۶۰۰ دستگاه ساری
- 2 شهريور 1394
جناب اقاي فلاح جلودار شما سي سال پيش معاون وزير بوده ايد .بله ما قبول داريم .اما شما يك مازندراني بوديدوما انتظار داشتيم كه حداقل جلوي تخريب وواگذاريهاي غير قانوني را بگيري چرا كه معاون وزير بوديد ومازندراني هم .انهم از روستا كه هم بوي صداقت ميدهد وهم بوي انجام كار درست .ايا درزمان صدارت شما بر ميز معاونت وزير تخريب وواگذاريها كاهش يافت؟ اشاره خوبي هم داشته ايد استاني كه600تا700 ميليمتر بارندگي دارد چرا بي اب است؟طرحهاي جلوگيري از اين معضل سد گلورد وهراز است؟و...........
دوست 2 شهريور 1394
آقای دکترعزیزازتلاش جنابعالی ومجموعه پرتلاش شماتقدیر میگردد.طبیعی است دریک استانی چون مازندران همه ازعملکردراضی نیستند ولی مهم این است که شماصادقانه درحال خدمت به استان وجمعیت سه میلیونی می باشید.خداقوت وادامه دهید.
سید 3 شهريور 1394
درود بر دکتر فلاح مرد تلاش و خستگی ناپذير
نا شناس 4 شهريور 1394
رییس ما هم میگه میز برایم ارزشی ندارد اما دودستی به آن چسبیده و ولش نمی کند.
نا شناس 4 شهريور 1394
استانداری از 7 سال پیش به بهانه مسکن مهر زمین دانشگاه کشاورزی را به زور متصرف شد (زمان آقای کریمی) و استانداران بعدی به بهانه سرمایه گذاری اقتصادی و تولیدی آن را به دانشگاه عودت ندادند. در استانی که استانداران می خواهند با از بین بردن حق دانشگاه زمین را از ید آن خارج کرده و سرمایه گذاری کنند وای به حال مدیریت!!!
حامدرضا 3 شهريور 1394
به فرمایش حضرت امام که می فرمود ما جرممان این است که با آمریکا مخالفیم شما هم جرمتان بابلی بودنتان است وگرنه در هر استانی اگر خدمت میکردید موفقتر بودید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.149 seconds.